Αν αρχίζαμε λοιπόν να μιλάμε για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δεν θα μπορούσε η πρώτη αναφορά μας να μην ήταν το μοτέρ. Πρόκειται λοιπόν για έναν LT5 V8, έναν κομπρεσοράτο 6,2λιτρο κινητήρα με ψεκασμό dual fuel, μέγιστη ισχύ 765 PS στις 6.300 rpm και μέγιστη ροπή 98,8 kgm στις 4.400 rpm. Συνδυάζεται δε στάνταρ με χειροκίνητο 7άρι σασμάν, ή, προαιρετικά, με 8άρι αυτόματο που αποτελεί πρεμιέρα πάνω σε μια ZR1.

Η Chevrolet δεν προχώρησε στη δημοσιοποίηση επιδόσεων για τη νέα ’Vette, αλλά επιβεβαίωσε ότι η τελικήταχύτητά της ξεπερνά τα 338 km/h. Αλλά η ισχύς και οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, καθώς διατίθενται δύο αεροδυναμικά πακέτα προκειμένου να διαμορφώσουν το δυναμικό set-up του -οι πληροφορίες μιλούν για χρόνο κάτω από τα επτά λεπτά στο ‘Ring.

Το πρώτο από αυτά ονομάζεται «Low Wing» και ενισχύει τη δυνατότητα της νέας Corvette ZR1 να πετύχει τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, κατεβάζοντας την κάθετη αεροδυναμική πίεση στο 70% της στάνταρ Z06. Προαιρετικά, μπορείς να επιλέξεις το «ZTK Performance Package» για υψηλότερο downforce από τη μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα και το ρυθμιζόμενο εμπρός σπλίτερ. Τα δύο τους ανεβάζουν την πίεση αυτή στα 431 kg. Πέρα όμως από τις αεροδυναμικές επιφάνειες το πακέτο ZTK περιλαμβάνει πιο σκληρές αντιστρεπτικές, αναπρογραμματισμένο Magnetic Ride Control  και λάστιχα Michelin Pilot Sport Cup 2.

Στην καμπίνα υπάρχουν ανθρακονημάτινες διακοσμήσεις στο ταμπλό, στο τιμόνι της Bose και στα καθίσματα, τα οποία τελευταία είναι αεριζόμενα και ντυμένα με δέρμα Nappa. Όσο για το αυτοκίνητο του λανσαρίσματος που βλέπετε είναι σε «Sebring Orange Design Package» που περιλαμβάνει αυτό το πορτοκαλί χρώμα σε αμάξωμα, στις δαγκάνες των φρένων, στις ραφές των καθισμάτων και στις ζώνες ασφαλείας.


Η νέα Chevrolet Corvette ZR1 θα διατεθεί προς πώληση την προσεχή άνοιξη, σε τιμή που ακόμα δεν δημοσιοποίησε η εταιρεία για τις ΗΠΑ. Πάντως αναμένεται να είναι σημαντικά ακριβότερη από τη Z06 που κοστίζει αυτή τη στιγμή στην Αμερική $79.495.

Σχόλια

σχόλια