Η VW άνοιξε τα «βιβλία παραγγελιών» του μικρότερου GTi που έχει ποτέ κατασκευάσει, με την τιμή του στη Γερμανία να ξεκινά από τα 16.975 ευρώ.

Το up! GTi σηματοδοτεί την κατά κάποιο τρόπο «επιστροφή στις ρίζες» του πρώτου Golf GTi, που παρουσιάστηκε το 1976 άνοιξε μια νέα σελίδα στην αυτοκίνηση, αυτή της κατηγορίας των γρήγορων hatchback.

Με μήκος 3,55 μέτρα το up! GTi έχει περίπου τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον εμβληματικό πρόγονό του, ενώ ακόμα και η απόδοση του κινητήρα του είναι σχεδόν η ίδια, με μέγιστη ισχύ 115 ίππων, όταν το πρώτο Golf GTi απέδιδε 110 ίππους.

Τότε, το 1976 αυτή αποδιδόταν από ένα τετρακύλινδρο σύνολο 1.6 λίτρων, σήμερα από ένα τρικύλινδρο turbo του λίτρου, το οποίο μάλιστα εξασφαλίζει και πολύ μεγαλύτερη ροπή, 200 Nm.

Η μέγιστη ταχύτητα του μικρού αυτοκινήτου πόλης φτάνει στα 196 χλ,./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 8,8 δλ.

Ένα αυτοκίνητο που μεταμορφώνεται από εργαλείο αστικής μετακίνησης σε μέσο διασκέδασης, χωρίς να χάνει κανένα από τα πρακτικά του πλεονεκτήματα.

Με τους μεγάλης διαμέτρου τροχούς των 17’’, το χαμηλωμένο κατά 1.5 εκατοστά αμάξωμα, τη διαφορετικά μάσκα, τις κόκκινες λεπτομέρειες και τα λογότυπα GTi, η δυνατότερη έκδοση του up! διακρίνεται αμέσως από τα μικρότερα αδέλφια του και σφύζει από δυναμισμό.

Εσωτερικά, το γνωστό καρό μοτίβο των υφασμάτινων επενδύσεων όλων των GTi από καταβολής μοντέλου κυριαρχούν, ενώ νέα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης αλλά και επικοινωνίας έχουν προστεθεί.

Το up! GTi έχει επίσης το προνόμιο να είναι το πρώτο μοντέλο στη γκάμα της VW, το οποίο διατίθεται με την κατανάλωσή του πιστοποιημένη σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP  (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure). Σύμφωνα με αυτό λοιπόν και παρά τις εξαιρετικές επιδόσεις, το μικρότερο των GTi παραμένει ένα ιδιαίτερα φειδωλό σε κατανάλωση καυσίμου αυτοκίνητο, με τη μέση τιμή του να μην ξεπερνά τα 5,6 λίτρα/1000 χλμ. Απόλαυση και οικονομία, δύο σε ένα.

Σύντομα, στις αρχές του 2018, το up! GTi θα βρίσκεται και στη χώρα μας, με τιμή εκκίνησης περίπου αντίστοιχη αυτής του μοντέλου στη Γερμανία.

Σχόλια

σχόλια