Ένας Έλληνας παραγωγός σεναρίστας, ο Νίκος Μαστοράκης, είδε σήμερα το όνομά του να φιγουράρει στην πρώτη δεκάδα των 100 καλύτερων σεναρίων του 2017, στο έγκυρο Hit List του Χόλιγουντ.

Και ήταν γι’ αυτόν πραγματική έκπληξη.

«Όταν έγραψα το στόρι του Billion Dollar Heist» λέει «είχα στόχο μια πρωτιά, αλλά όχι ακριβώς αυτήν. Ήθελα να κάνω την ταινία με τη μεγαλύτερη ληστεία στην ιστορία του κινηματογράφου. Ένα δισεκατομμύριο δολάρια και μάλιστα σε μετρητά.  Η πρόκληση, στην συγγραφή του σεναρίου, τόσο για μένα όσο και για τους νεαρούς δίδυμους συγγραφείς Κρις και Τσάρλι Φρέιζιερ, που προσλάβαμε, ήταν ο όγκος των μετρητών», αναφέρει ο Νίκος Μαστοράκης.

Και συνεχίζει: «Καθώς οι εγκέφαλοι της ληστείας σχεδιάζουν μια παράτολμη εισβολή στη μεγαλύτερη τράπεζα του Λονδίνου, τα μετρητά σε χαρτονομίσματα των 50 λιρών, έχουν βάρος 7,500 κιλά και όγκο τόσο που να γεμίσει ένα μικρο σπίτι. Το πρόβλημα τους, λοιπόν, δεν είναι μόνο πώς θα μπουν, άλλα κυρίως πώς θα βγουν».

«Βρήκαμε τεχνολογικά ρεαλιστικές λύσεις, τις ταιριάξαμε με την πλοκή και φτιάξαμε ένα σενάριο που μετακινείται συνεχώς, από το Μπουένος Αύρες στις Άλπεις και από το Λονδίνο στην Αθηνά, μια περιπέτεια δράσης και χιούμορ με γυναικείο πρώτο ρόλο που δεν σταμάτα ποτέ και πουθενά», τονίζει ο Νίκος Μαστοράκης.

«Όμως ούτε εγώ, ούτε η Endurance Media που χρηματοδοτεί την ταινία (κόστους 70 εκ. δολαρίων) περιμέναμε τέτοια διάκριση, δεδομένου ότι το Hit List κάθε χρόνο (όπως άλλωστε και το Black List) αφήνει παραγωγούς, ατζέντηδες, μάνατζερ και διευθυντικά στελέχη μεγάλων στούντιο να αξιολογήσουν τα σενάρια που διάβασαν. Για να είμαστε στην πρώτη δεκάδα; Ούτε που το περιμέναμε», σημειώνει.

Για την πλοκή και τους χαρακτήρες του σεναρίου, ο Νίκος Μαστοράκης δεν μπορεί να κάνει σχόλιο γιατί «πέρα από το ότι η ληστεία είναι δουλειά μιας ολόκληρης οικογενείας, καμμιά άλλη πτυχή της πλοκής δεν μπορεί να δημοσιοποιηθεί. Μπορώ όμως να ελπίζω πως μια σκηνή κυνηγητού «εξωτικών» ταχύπλοων στον Τάμεση, ξεπερνάει ακόμη και τις προσδοκίες του κοινοί που βλέπει ταινίες του Τζέιμς Μποντ».

Η ταινία βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας, σε αναζήτηση σκηνοθέτη και cast.

Και όσο για γυρίσματα στην Ελλάδα, ο Μαστοράκης λέει «το κλειδί της όλης ιστορίας βρίσκεται πράγματι στην Ελλάδα, αλλά είναι πολύ πιθανόν, για λόγους κόστους και άθλιας γραφειοκρατίας, να αναπαραστήσουμε όλα όσα χρειάζονται, στο στούντιο του Λονδίνου».

Σχόλια

σχόλια