«Κληρώνει» σήμερα για την ΕΕΣΣΤΥ, καθώς κατατίθενται – εκτός απροόπτου – οι δεσμευτικές προσφορές, έπειτα από αρκετές παρατάσεις, για την εξαγορά του 100% του μετοχικού της κεφαλαίου.

Δικαιώματα κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς έχουν οι Ιταλοί ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δηλαδή ο όμιλος της FSI, μέσω και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η τσεχική Skoda.

Η ΕΕΣΣΤΥ ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2013 και δραστηριοποιείται στην συντήρηση και στην ομαλή λειτουργία του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, με απώτερο σκοπό την επίτευξη ασφαλούς και αξιόπιστης λειτουργίας του σιδηροδρομικού συστήματος.

Αν και αρχικά αποτελούσε κομμάτι του Οργανισμού Σιδηροδρόμου Ελλάδας, η εταιρεία ανεξαρτητοποιήθηκε από τον Όμιλο ΟΣΕ και λειτουργεί ως πλήρως ανεξάρτητη εταιρεία, με ξεχωριστή διοίκηση και οργάνωση, σύμφωνα και με τις επιταγές της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας.

Πέρα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την οποία δεσμεύεται με πολυετή σύμβαση, έχει πελάτη την ανταγωνίστρια της, Rail Cargo Logistics Goldair.

To αξιοσημείωτο είναι ότι, εάν επικρατήσει στο διαγωνισμό για την ΕΕΣΣΤΥ, τότε η σύμβαση μεταξύ ΕΕΣΣΤΥ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετατρέπεται – ουσιαστικά – σε ενδοομιλική υπόθεση, όπως και κάθε άλλη υποχρέωση / οφειλή μεταξύ των δυο εταιρειών.

Επίσης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αναλάβει, εάν επικρατήσει στο διαγωνισμό για την ΕΕΣΣΤΥ, τη συντήρηση των μηχανών της ανταγωνίστριας Rail Cargo Logistics Goldair.

Στην αποκρατικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ αντιδρούν οι εργαζόμενοι (ΠΟΣ), με κινητοποιήσεις.

Από οικονομικής σκοπιάς, με απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Μεταφορών, έχει εγκριθεί ο προϋπολογισμός 2018 της ΕΕΣΣΤΥ, σύμφωνα με το ισχύον Ευρωπαϊκό Σύστημα Λογαριασμών – ΕSA.

Τα έσοδα της ΕΕΣΣΤΥ ανέρχονται στα 45,76 εκατ., τα έξοδα στα 43,99 εκατ. και το θετικό ισοζύγιο στα 1,77 εκατ.

Σχόλια

σχόλια