Η μάλλον, αφύσικη -με τα φετινά δεδομένα της Formula 1, ως τώρα- υστέρηση μισού δευτερολέπτου της Mercedes από τη Ferrari στις δοκιμές κατάταξης του GP Κίνας οφείλεται, σύμφωνα με την πρωταθλήτρια, στις δυσκολίες της να διαχειριστεί τις θερμοκρασίες των ελαστικών της στο αρκετά ψυχρό πρωί της Σαγκάης.

Formula 1: Pole position στα χιλιοστά για τον Vettel στην Σαγκάη

Πιο συγκεκριμένα, η Mercedes W09 φαίνεται να μην μπορεί με σταθερότητα να διατηρήσει τα ελαστικά της μέσα στο θερμικό «παράθυρο» λειτουργίας τους, και αυτό φάνηκε και στη ζέστη του Μπαχρέιν και στις σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες της Κίνας.

Ο Τότο Βολφ, αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, εξήγησε στο αγγλικό Sky Sports ότι «μας λείπει η πρόσφυση, και είναι εύκολο να βγεις από το ‘παράθυρο’ λειτουργίας και τα ελαστικά είτε να υπερθερμαίνονται είτε να έχουν χαμηλή θερμοκρασία. Είναι τα δύο άκρα, όπως συνέβη και στο Μπαχρέιν. Νομίζω ότι αυτό συνέβη, ότι ήταν θέμα ελαστικών».

Πάντως, ο Αυστριακός ευελπιστεί ότι η πρόβλεψη υψηλότερων θερμοκρασιών για τον αυριανό 3ο φετινό αγώνα της Formula 1 θα ωφελήσει την πρωταθλήτρια: «Μ’ αυτές τις προβλέψεις για περισσότερη ζέστη, ελπίζω ότι κάναμε το σωστό στην επιλογή των ρυθμίσεων και ότι θα έχουμε καλύτερο ρυθμό αγώνα από τη Ferrari».

Όσο για τη σύγκριση της απόδοσης της Mercedes W09 σε σχέση με της Ferrari SF71H, ο Βάλτερι Μπότας σημείωσε ότι το «cavallino» κέρδισε πολύ χρόνο σε σχέση με τη Mercedes στις πρώτες δύο στροφές της Σαγκάης – κι αυτό οφείλεται εν μέρει και στην καλύτερη προετοιμασία των ελαστικών. Ο Φινλανδός εκτιμά ότι τα δύο μονοθέσια δεν έχουν μεγάλες διαφορές στην ευθεία, και συνεπώς σε ισχύ.

«Είδαμε στους αγώνες μέχρι στιγμής ότι γενικώς είμαστε καλύτεροι με τις σκληρότερες γόμες και ότι ακόμα χρειαζόμαστε λίγη δουλειά για να αποδώσουμε με τις μαλακότερες. Η Ferrari κάνει κάτι καλύτερο πάνω σ’ αυτό», κατέληξε ο Μπότας.

Σχόλια

σχόλια