Η δέκατη κατά σειρά γενιά του Honda Civic είναι η πρώτη που ενσωματώνει υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης μικρού κυβισμού, η πρώτη που χάρη στην αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων απευθύνεται σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό, όχι όμως και η μοναδική επιλογή με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά σε μία ιδιαιτέρως ανταγωνιστική κατηγορία αυτοκινήτων.

Το ιαπωνικών μικρομεσαίων hatchback επιστρέφει καλύτερο σε όλα. Έχοντας ως αφετηρία ένα νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο που πέρα από την εντυπωσιακή ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας, προσφέρει την πολυτέλεια των ανεξάρτητων αναρτήσεων και στους δύο άξονες.

Το σύστημα διεύθυνσης με τον μεταβλητό λόγο μετάδοσης και το διπλό γρανάζομα (ένα για τη μετάδοση των εντολών του οδηγού και ένα για την υποβοήθηση), τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με τα δύο προγράμματα λειτουργίας, η βελτιστοποιημένη κατανομή των φορτίων και ο περιορισμός του κέντρου βάρους αποτελούν μια εξαιρετική βάση πάνω στην οποία οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες βενζίνης της Honda αποδίδουν τα μέγιστα.

Ο μικρότερος της παρέας διαθέτει τρεις κυλίνδρους χωρητικότητας 1,0 λίτρου. Με τη συμβολή ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων αποδίδει 129 ίππους και 200 Nm ροπής, δείχνοντας αν μη τι άλλο ικανός να χαρίσει έναν αξιοπρεπές ρυθμό στα περίπου 1.200 κιλά του ιαπωνικού συνόλου.

Η υστέρηση που παρουσιάζει χαμηλά είναι περιορισμένης έντασης και διάρκειας, ενώ σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα διατηρείται τόσο ο θόρυβος όσο και ο κραδασμός που κατά παράδοση παράγει η λειτουργία ενός τρικύλινδρου συνόλου.

Στους 182 ίππους και τα 240 Nm σταματά η μέγιστη απόδοση του επίσης υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης των 1,5 λίτρων. Το τετρακύλινδρο μοτέρ της Honda εντυπωσιάζει περισσότερο με τη γραμμικότητα της λειτουργίας του και λιγότερο με την εκρηκτικότητά του, φροντίζοντας παρόλα αυτά να πάρει τις απαραίτητες αποστάσεις από τα λύσεις του ενός λίτρου.

Από τους νέους, υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες της Honda δεν θα μπορούσε να λείπει το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βυθίσματος των βαλβίδων, γνωστό και ως VTEC, όπως άλλωστε και η τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού καυσίμου.

Κοινές είναι και οι λύσεις σε ό,τι αφορά στο σύστημα μετάδοσης, καθώς πέρα από το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων και οι δύο κινητήρες θα προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής του αισθητά βελτιωμένου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT).

Από τη στιγμή που θα οριστικοποιηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση ο νέος τρόπος μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, στην γκάμα του αυτοκινήτου θα προστεθεί και ο γνώριμος κινητήρας diesel των 1,6 λίτρων.

Το νέο Honda Civic θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο σε δύο τύπους αμαξώματος (sedan και hatchback). Παράλληλα με τη δέκατη γενιά του αυτοκινήτου θα προσφέρεται σε εκδόσεις diesel και η αμέσως προηγούμενη.

Σχόλια

σχόλια

ΠΗΓΗin.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ