Στην έκθεση της Γενεύης, που ξεκινά στις 8 Μαρτίου για το κοινό, θα αποκαλυφθεί επίσημα ίσως το πιο σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο που θα μπορεί να αγοράσει κανείς προκειμένου να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους.

Ο λόγος για τη McLaren Senna, για την οποία η βρετανική εταιρεία με την πλούσια ιστορία στη Φόρμουλα 1 προχώρησε ένα δεύτερο κύκλο αποκαλύψεων, δημοσιοποιώντας καταρχήν τις επιδόσεις της. Έτσι λοιπόν το εντυπωσιακό hyper car, η εμφάνιση του οποίου πάντως δεν αρέσει σε όλους, χρειάζεται μόλις 2,8 δεύτερα για να πιάσει από στάση τα 100 χλμ./ ώρα, σε 6,8 δεύτερα έχει φτάσει τα 200 χλμ./ ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα πηγαίνει μέχρι και τα 340 χλμ./ ώρα.

O κινητήρας είναι ο γνωστός V8 των 3.900 κυβικών της McLaren με τα δύο turbo, που για την περίσταση έχει φτάσει τους 800 ίππους και τα 800 Nm. Η απόδοσή του μπορεί να μην ακούγεται εξωπραγματική, καθώς δεν υπάρχει υβριδική υποβοήθηση και οι εξαιρετικές επιδόσεις που προαναφέραμε επιτυγχάνονται και λόγω του χαμηλού βάρους που δεν ξεπερνά τα 1.200 κιλά.

Η συγκράτηση του βάρους ήταν και ο βασικός λόγος που απορρίφθηκε η υβριδική υποβοήθηση, ενώ εξίσου εντυπωσιακό νούμερο είναι και τα 800 κιλά της κάθετης δύναμης (downforce) που επιτυγχάνεται χάρη στα ειδικά μελετημένα και μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα. Με πρώτη και καλύτερη τη θηριώδη πίσω αεροτομή, που παρά το μέγεθός της ζυγίζει μόλις 4,87 κιλά, καθώς είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από ανθρακονήματα.

Η μηχανολογική και τεχνολογική της ταυτότητα περιλαμβάνει επίσης αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη σχέσεων, το RaceActive Chassis Control II για την ανάρτηση, ειδικά κινούμενα αεροδυναμικά πάνελ, τα πιο ισχυρά φρένα που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής -οι κεραμικοί δίσκοι χρειάζονται απαιτούν μια συγκεκριμένη διαδικασία διάρκειας αρκετών ωρών για να κατασκευαστούν- καθώς και λάστιχα που έχουν εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι minimal

Κυριαρχούν τα ανθρακονήματα και το αλκαντάρα, ενώ στη στάνταρ μορφή απουσιάζει ότι μπορεί να θεωρηθεί περιττό. Όσοι πάντως από τους αγοραστές της McLaren Senna το επιθυμούν μπορούν να την εξοπλίσουν ακόμα και με αισθητήρες στάθμευσης, ή με ένα εξαιρετικό ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins που ζυγίζει μόλις 7,32 κιλά.

Επίσης θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πέντε χρώματα αμαξώματος, με τη δυνατότητα κάποιες λεπτομέρειες να έχουν άλλο χρώμα για λόγους αντίθεσης, ενώ δυνατότητες επιλογών υπάρχουν και για το εσωτερικό. Όσο για την τιμή θα πρέπει να καταβάλλουν περί το ένα εκατομμύριο ευρώ για να την αποκτήσουν.

Σχόλια

σχόλια