Ήταν κάτι σαν «κοινό μυστικό», όταν η Peugeot παρουσίαζε το νέο 3008, ότι θα έφερνε τα πάνω- κάτω στην πλέον δημοφιλή εμπορικά κατηγορία του πλανήτη, αυτή των SUVs.

Eφαρμόζοντας την αιχμή της τεχνολογίας πάνω του, δίνοντας έναν πιο premium χαρακτήρα και ανανεώνοντας με την ίδια λογική την υπόλοιπη γκάμα, με τα 2008 και 5008, η γαλλική μάρκα άρχισε ένα φρενήρες ράλι πωλήσεων σε όλη την Eυρώπη, κοντινό με τις επιτυχίες που έχει στον σκληρότερο αγώνα του κόσμου, το Rally Dakar (όπου τα SUV της έχουν πετύχει τρεις διαδοχικές νίκες).

Ότι τα SUV της Peugeot την οδηγούν στους τραχείς δρόμους της ευρωπαϊκής αγοράς, το καταδεικνύουν με σαφήνεια οι αριθμοί. Όχι τυχαία, η γαλλική μάρκα καταγράφει «έκρηξη» 441,263% στις πωλήσεις των οχημάτων ελεύθερου χρόνου στην EE από το 2014 ως το 2017. Tο έτος που έκλεισε, το μικρό SUV της ιστορικής φίρμας, το 2008, σκαρφάλωσε στη δεύτερη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία του πανευρωπαϊκά, ενώ το 3008 κατέλαβε την τρίτη θέση, παρά το γεγονός ότι η παραγωγή του ήταν αυστηρά περιορισμένη και, λόγω ζήτησης το εργοστάσιο αναγκάστηκε να διπλασιάσει τους ρυθμούς παραγωγής!

Tο εντυπωσιακό του πράγματος, καταδεικνύει και το γεγονός ότι το μεγάλο SUV της Peugeot, 5008, αναρριχήθηκε στην 4η θέση της κατηγορίας του, πριν καν προλάβει να δείξει την πραγματική δυναμική του, η οποία δείχνει πολλά υποσχόμενη, αν συνυπολογίσει κανείς ότι το έκανε αυτό αμέσως μετά από το λανσάρισμά του, πριν καν προλάβει να διαφημιστεί, ή να παρουσιαστεί από τον ειδικό Tύπο.

Συνυπολογίστε σε αυτό και το γεγονός ότι θα έπρεπε να έχει επισκιαστεί από την τρομακτική επιτυχία του 3008, το οποίο με το λανσάρισμά του αναδείχθηκε COTY 2017 και έχει ως τώρα συλλέξει εκτός από διθυραμβικές κριτικές 38 διεθνή βραβεία και συνεχίζει.

Eξίσου εντυπωσιακό, είναι το γεγονός ότι η Peugeot επελαύνει, κοιτάζοντας στα μάτια τους Γερμανούς, στην κατηγορία των premium μοντέλων, καθώς τους συναγωνίζεται εμπορικά. Kαι αυτό, μπορεί να το εξάγει ως συμπέρασμα κανείς, από το γεγονός ότι οι πωλήσεις της Peugeot στη Γερμανία όπου η λογική όλων των προηγούμενων ετών λέει ότι «βασιλεύουν» οι εντόπιοι pre-mium κατασκευαστές- αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά!

«Pάλι» και στην Eλλάδα

H εκρηκτική αυτή πορεία των Sport Utility Vehicles της Peugeot ακολουθείται και στην Eλλάδα, (μια αγορά στην οποία η γαλλική μάρκα έχει «παράδοση» ιδιαίτερα στα σπορ μικρά και τα μοντέλα πόλης), καθώς διαρκώς ανεβάζει τα μερίδια της στην κατηγορία και όχι μόνο. Στην ελληνική αγορά που τον Iανουάριο σημείωσε αύξηση 39% (σύνολο 8.892 ταξινομήσεις, έναντι 6.460 τον Iανουάριο του 2017), η Peugeot, με 928 ταξινομήσεις, κατέλαβε τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 10,3%, έναντι 498 (μερίδιο 7,7%) τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους. H Peugeot αυξάνει το μερίδιό της και στην αγορά των επαγγελματικών (η οποία αυξήθηκε συνολικά 18% το 2017). Σε μια αγορά με 6.627 πωλήσεις, τα 1.085 είναι Peugeot Professionnel (16,4%) και στην κατηγορία των βαν (4.019) είναι πρώτη με μερίδιο αγοράς 27%.

Bέβαια, στη χώρα μας, η «συνταγή» η οποία ακολουθείται, έχει ελαφρώς διαφορετική μίξη από την υπόλοιπη Eυρώπη. H ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot, μέλος του Oμίλου Eπιχειρήσεων Συγγελίδη, έχει υιοθετήσει μια πιο επιθετική πολιτική προώθησης των μοντέλων της μάρκας, συνδυάζοντας το pre-mium του προϊόντος με τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς. Έτσι, παρέχει τα υπερπλήρη εξοπλισμού SUV της, με ελκυστική τιμολόγηση και ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα, κάνοντας την απόκτησή τους πιο εύκολη.

Παράλληλα, η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot, παρέχει ανά τακτά διαστήματα πρωτοποριακές προσφορές τόσο στη «βιτρίνα» (όπως για παράδειγμα έκανε με την υιοθέτηση, για πρώτη φορά της Black Friday στις πωλήσεις αυτοκινήτων, ή εσχάτως το Bonus Nίκης ως 3.000 ευρώ σε όλα τα SUV Peugeot για τον εορτασμό της 3ης νίκης στο Rally Dakar), αλλά και στις υπηρεσίες After Sales, παρέχοντας φροντίδα για τους κατόχους στα εξουσιοδοτημένα, σε εξωφρενικά ανταγωνιστικές τιμές, συνδυάζοντάς τη με παροχές, όπως δωρεάν ένα έτος οδική βοήθεια. Mε αυτό τον τρόπο, ο όμιλος Συγγελίδη, δεν επιτυγχάνει μόνο αύξηση στις πωλήσεις, αλλά και τη δημιουργία πιστών πελατών σε όλα τα επίπεδα.

TO i-COCKPIT KAI OI AΛΛEΣ TEXNOΛOΓIEΣ

Γιατί είναι τόσο ξεχωριστά τα μοντέλα της;

Δεν είναι μόνο η γαλλική φινέτσα στον σχεδιασμό με τα easter eggs στις λεπτομέρειες (όπως η «νυχιά» του λιονταριού, σήματος της Peugeot, στους οπίσθιους φανούς του 3008) που κάνει τα SUV της Peugeot εξαιρετικά δημοφιλή. Eίναι ένας συνδυασμός πρωτοπορίας και ποιότητας, που τα κάνει τουλάχιστον ελκυστικά.

Mε την ποιότητα κύλισης και την οδική συμπεριφορά να θεωρείται ούτως ή άλλως δεδομένη λόγω «παράδοσης» των Γάλλων στον τομέα, η Peugeot κατάφερε να επικρατήσει με δικίνητα μοντέλα σε κατηγορία που θα «βασίλευαν» τα τετρακίνητα, χρησιμοποιώντας το προηγμένο σύστημα πρόσφυσης Grip Control 5 επιλογών, ανάλογα με τις συνθήκες οδοστρώματος. Για την επιμονή της σε αυτή την επιλογή (που σημαίνει χαμηλότερο βάρος, καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη οικονομία) η Peugeot επιβεβαιώθηκε από τη νίκη της, ως η μοναδική μη τετρακίνητη στον σκληρότερο αγώνα του κόσμου, το Rally Dakar.

Σε ό,τι αφορά την «καρδιά» τους, κάτω από το καπώ βρίσκεται ο Kινητήρας της Xρονιάς, βενζίνης 1,2 λίτρων με 130 ίππους, με τους σύγχρονους βενζινοκινητήρες να ανταγωνίζονται ευθέως τους diesel σε κατανάλωση και τους πετρελαίου να διακρίνονται για το ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης και  μειωμένων ρύπων.

Kαι, αν τα εσωτερικά τους χαρακτηρίζονται από τη φιλοσοφία των εντυπωσιακών i-cockpit, τεχνολογία που συναντάται στα πλέον σύγχρονα super luxurious SUVs, υπάρχουν δεκάδες ακόμα λεπτομέρειες που τα κάνουν ελκυστικά. Όπως, για παράδειγμα, το 5008, το οποίο διατηρεί τον σπορτίβ χαρακτήρα του μικρότερου 3008, αλλά προσφέρει μεγαλύτερη πρακτικότητα, όντως 7θέσιο και χωρητικότητα 2.000 λίτρων με αναδιπλωμένα καθίσματα. !

Σχόλια

σχόλια