Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο μία παρέα ή ακόμη και ένα άτομο, να φεύγει από το μαγαζί χωρίς να πληρώσει για το φαγητό που είχε καταναλώσει. Αυτό που είναι σπάνιο, είναι να στέλνει λίγες μέρες μετά επιστολή με την οποία να ζητάει συγγνώμη και μέσα στο φάκελο να περιλαμβάνει και τα χρήματα του λογαριασμού.

Όπως έγινε δηλαδή στο εστιατόριο «Kilimandjaro» που βρίσκεται στο Μίντλεσμπορ, όταν μία τριάδα ανδρών έκατσε να φάει. Όταν έφτασε η ώρα του λογαριασμού, πήγαν να πληρώσουν με κάρτα, αλλά το συγκεκριμένο μαγαζί δεν είχε αυτή τη δυνατότητα, με αποτέλεσμα να βγουν έξω για να βρουν ΑΤΜ…

Η ώρα περνούσε, αυτοί δεν επέστρεφαν και ο σερβιτόρος μαζί με τον καταστηματάρχη, το είχαν πάρει απόφαση πως έφαγαν… «πιστολιά».

Λίγες μέρες αργότερα βρέθηκαν μπροστά σε μία μεγάλη έκπληξη, καθώς η συγκεκριμένη παρέα τους έστειλε μία επιστολή με την οποία ζητούσαν συγγνώμη και στο φάκελο είχαν τα χρήματα του λογαριασμού συν το φιλοδώρημα…

Αναλυτικά η επιστολή ανέφερε:

«Η παρέα μου και εγώ θα θέλαμε να απολογηθούμε γιατί στις 8 Δεκεμβρίου του 2017 ξεχάσαμε να πληρώσουμε τον λογαριασμό μας. Δεν είναι κάτι που το κάνουμε και νιώθουμε τύψεις για αυτό…

Το φαγητό μας, 2 Waka Wake Chickens με τυρί και 1 Waka Waka Chicken, κόστιζαν περίπου 35 λίρες.

Μετά το φαγητό μας, προσπαθήσαμε να πληρώσουμε με κάρτα, αλλά μας ενημέρωσαν οτι δεν το μαγαζί δεν δεχόταν κάρτες. Συμφωνήσαμε με έναν εργαζόμενο να πάμε να βρούμε ΑΤΜ για να πάρουμε ρευστό. Φύγαμε από το Kilimandjaro και ψάχναμε για ΑΤΜ, αλλά κατά την διάρκεια της αναζήτησης καταλάβαμε οτι το τελευταίο τρένο για την πόλη μας έφευγε σε λίγο. Αυτό τράβηξε την προσοχή μας από το να βρούμε ΑΤΜ και καταλήξαμε να τρέχουμε για να το προλάβουμε. Σε εκείνο το σημείο καταλάβαμε το τί είχαμε κάνει και αποφασίσαμε να γράψουμε ένα γράμμα με το οποίο ζητάμε συγγνώμη και έχουμε βάλει 40 λίρες.

Δυστυχώς δεν είμαστε από το Μίντλεσμπρο και δεν μπορούμε να έρθουμε στο Kilimandjaro για να σας ζητήσουμε συγγνώμη αυτοπροσώπως. Θα σας βάλουμε όμως 5 αστέρια στην κριτική του TripAdvisor».

 

Σχόλια

σχόλια