Τα βαγόνια του Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι λευκά με μπλε κυματισμούς ενώ το συνολικό μήκος του συρμού θα φτάνει τα 12,5 μέτρα.

Η τελετή στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας θα γίνει παρουσία του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη.

Στο χώρο τοποθετήθηκε ειδική σιδηροτροχιά, εν είδει σιδερένιας ράμπας, ειδικά για την υποδοχή του συρμού, κατά την εκφόρτωσή του από τους τράκτορες.

Σύντομα αναμένεται να ξεκινήσουν και τα δοκιμαστικά δρομολόγια.

Ο συρμός θα μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ την ώρα και υπολογίζεται ότι θα έχει μέση εμπορική ταχύτητα 30 χλμ την ώρα. Η δε χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, κάτι που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών (περίπου 100 καθήμενων) ανά συρμό το μετρό Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.

Σημειώνεται ότι οι συρμοί θα είναι συνολικά 18, οι οποίοι θα είναι αυτόματοι πλήρως κλιματιζόμενοι και χωρίς οδηγό.

Στις 20 Μαϊου θα παραδοθούν ο σταθμός του Μετρό «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» και μέσα στο επόμενο διάστημα ο σταθμός «ΠΑΠΑΦΗ». Επίσης έχει ήδη παραδοθεί ο σταθμός «ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ».

Στο σταθμό «ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ» ξεκίνησαν οι κατασκευές για την πλάκα οροφής και η κατασκευή των διαφραγματικών τοίχων στη νότια πλευρά και μοιραία η ομώνυμη οδός «μίκρυνε» λόγω του εργοταξίου, αφήνοντας για τους οδηγούς μία λωρίδα.