Ο Όμιλος Volkswagen πιστεύει ότι η ανασυνταγμένη SEAT μπορεί πλέον να ανταγωνιστεί την Alfa Romeo. Πρόκειται για την επανάληψη ενός σχεδίου, μιας φιλοδοξίας, που στο παρελθόν είχε αποτύχει να υλοποιηθεί.

Υπό την προεδρία του Ferdinand Piech, o Όμιλος VW προσπαθούσε επί σειρά ετών να καταστήσει την SEAT ανταγωνιστή της Alfa Romeo (ή και να αγοράσει την ιταλική εταιρεία), αλλά το πιστό και φανατικό κοινό της Alfa Romeo, έκανε την διαφορά μεταξύ των δύο εταιρειών.

Ο νέος CEO του Ομίλου VW, ο Herbert Diess, πιστεύει ότι η SEAT μπορεί να ξαναδοκιμάσει να προσελκύσει νέο και «ανήσυχο» αγοραστικό κοινό που δεν γνωρίζει ή δεν θυμάται τις ένδοξες μέρες της ιταλικής εταιρείας.

SEAT Leon Cupra 2017

Το νέο μότο της SEAT είναι « Νεανικό, σπορ, ποθητό και συναισθηματικό» και με αυτό τον τρόπο η αναθεωρημένη SEAT τοποθετείται ψηλότερα εμπορικά. Όπως μάλιστα αναφέρει και κ. Diess, «Η SEAT διαθέτει την πιο ενδιαφέρουσα γκάμα στην ιστορία της και έχει το νεανικότερο πελατολόγιο στον Όμιλο VW. Πιστεύω ότι η ισπανική μάρκα έχει ακόμα μεγάλη εμπορική δυναμική».

Και συνέχισε λέγοντας, «Στην Ευρώπη, η SEAT είναι πιο γνωστή και αναγνωρίσιμη στο νεανικό κοινό από την Alfa Romeo. Για τους ανθρώπους της ηλικίας μου, η Alfa Romeo είναι ένα φανταστικό brand, αλλά εδώ και πολλά χρόνια βρίσκεται σε παρακμή. Ρωτήστε έναν νεαρό, ηλικίας 25 έως 35 ετών, για την Alfa Romeo. Δεν θα γνωρίζει τίποτα, δεν θα έχει κάτι να σου πει».

Στόχος του κ. Diess είναι να ξαναφτιάξει το προϊοντικό πλάνο όλων των μελών του VW Group. Με την τοποθέτηση της SEAT ως μια σπορ εναλλακτική σε σχέση με την Skoda και την τοποθέτηση της Volkswagen στην κορυφή της εμπορικής πυραμίδας, ο κ. Diess ευελπιστεί να ελαχιστοποιήσει τον εσωτερικό ανταγωνισμό των τριών εταιρειών.

 

Σχόλια

σχόλια