Επίσημη πρεμιέρα για την πολύ- αναμενόμενη και πολύ- διαφημισμένη νέο Corvette, η οποία αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα στην ιστορία του μοντέλου που ξεκίνησε το 1953 με την αρχέτυπη που είχε σχεδιάσει ο Zora Arkus-Duntov.

Ο οποίος στην πορεία πίεζε για την τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο, ενώ είχαν σχεδιαστεί και διάφορα πρωτότυπα. Σήμερα 60 και πλέον χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση η Corvette εγκαταλείπει την κλασική της διάταξη με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω και υιοθετεί ένα νέο πλαίσιο, στο οποίο ο V8, κλασική επιλογή για το πιο γνωστό αμερικάνικο υπερ- αυτοκίνητο είναι τοποθετημένος στο κέντρο.

Ριζική αλλαγή λοιπόν στη διάταξη των μηχανικών μερών αλλά όχι και τόσο όσο θα περίμενε κανείς στην εξωτερική εμφάνιση. Η οποία ναι μεν είναι εντυπωσιακή αλλά διατηρεί στοιχεία από την προκάτοχό της C7. Αυτό φυσικά και δεν είναι κακό, μιας και έτσι η C8 που έχει και την παραδοσιακή ονομασία Stingray δεν δείχνει ξεκομμένη από τους προγόνους τους, παρά την αλλαγή στο layout της.

Σημαντικές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό της, που πλέον έχει πιο πολύ φως χάρη στις μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες, περισσότερο χώρο και είναι ξεκάθαρα οδηγοκεντρικό. Χαρακτηριστική είναι η ογκώδης κεντρική κονσόλα που διαχωρίζει τους χώρους οδηγού και συνοδηγού, ενώ η μπάρα με τους συγκεντρωμένους διακόπτες στη σειρά αποτελεί μια ενδιαφέρουσα σχεδιαστική προσέγγιση. Που θυμίζει αεροπορικού τύπου διατάξεις αλλά και ελαφρώς Porsche.

Από κει και πέρα ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός ενώ υπάρχει και μια μεγάλη οθόνη για το infotainment, ξεκάθαρα προσανατολισμένη προς τον οδηγό. Όσο για το χώρο αποσκευών δεν είναι τυπικός, όπως συμβαίνει στα περισσότερα μοντέλα αυτής της συνομοταξίας, αλλά φτάνει σε δύο χώρους μπροστά και πίσω τα 356 λίτρα.

Ο κινητήρας της νέας Corvette βρίσκεται κάτω από ένα κάλυμμα με γυαλί ώστε να είναι ορατός, είναι όπως προαναφέραμε V87, 6.200 κυβικών, προέρχεται από τον LT1 της προηγούμενης γενιάς αλλά έχει τόσες αλλαγές που πλέον ονομάζεται LT2. Αποδίδει 502 ίππους και 637 Nm, συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, κινεί τους πίσω τροχούς και βοηθά ώστε το 0-96 χλμ./ ώρα να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3,0 δεύτερα. Έτσι το 0-100 θα είναι λογικά κοντά στα 3,0 δεύτερα.

Στην πορεία οι πιο ισχυρές εκδόσεις είναι δεδομένες, ενώ η τιμή της στις ΗΠΑ θα ξεκινά μόλις από τις 55.900 δολάρια. Με το επιπλέον σπορ πακέτο Z51 και κάποια άλλα εξτρά πάντως θα ξεπερνά εύκολα τις 60.000 δολάρια, ποσό που αν συγκριθεί με το κόστος άλλων υπερ- αυτοκινήτων ακούγεται σαν ευκαιρία και μάλιστα μεγάλη.