Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει «πολιτική απάτη» της ΝΔ για τα Σκόπια και ο Τσίπρας «τρολάρει» Χρυσοχοΐδη

Μια δήλωση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Μάριου Σαλμά σε ενημερωτική εκπομπή της ΕΡΤ προκάλεσε την αντίδραση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Βαγγέλη Αποστόλου, ο οποίος παραβρίσκονταν επίσης στην εκπομπή, ο οποίος κατηγορεί την ΝΔ για «πολιτική απάτη» στο θέμα της ένταξης της Β. Μακεδονίας στην ΕΕ.

Ο πρώην υπουργός της ΝΔ φαίνεται να υποστηρίζει πως η κυβέρνηση ήταν σε «μυστική συνεννόηση» με τη Γαλλία ώστε να μπει βέτο στην ενταξιακή πορεία της Βόρειας Μακεδονίας.

«Ενώ ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης εμφανίζεται να στηρίζει την Ευρωπαϊκή πορεία της Βόρειας Μακεδονίας, ο πρώην Υπουργός και Βουλευτής της Ν.Δ. κ. Σαλμάς προέβη σε μια πρωτοφανή αποκάλυψη:

“Υποστήριξε ότι η διπλωματία ασκείται πίσω από κλειστές πόρτες και αποκάλυψε ότι το βέτο που δεσμεύτηκε προεκλογικά ότι θα ασκήσει η Ν.Δ. στην πορεία ένταξης της Βόρειας Μακεδονίας στην Ε.Ε. ικανοποιήθηκε τώρα από το βέτο της Γαλλίας » δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αποστόλου.

Ο Τσίπρας «τρολάρει» Χρυσοχοΐδη: Αποκατέστησε τη τάξη ενώ δεν τα κατάφεραν τα όργανα της Γκόθαμ Σίτι

Μια ανάρτηση με αφορμή την έφοδο της Αστυνομίας σε σινεμά για έλεγχο μετά από καταγγελία ότι ανήλικοι παρακολουθούσαν στο σινεμά την ταινία Τζόκερ κα τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν, έκανε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας.

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ανέφερε στο Instagram: «Το περασμένο Σάββατο πήγα σινεμά, ευτυχώς στο κινηματογράφο Αθήναιον και όχι στο ΑΕΛΛΩ.
Σε μια κατάμεστη αίθουσα, κυρίως από νέα παιδιά, παρακολούθησα την ταινία που σπάει ταμεία σε Ευρώπη και Αμερική, το Τζόκερ.
Στο τέλος της ταινίας αυθόρμητα η αίθουσα ξέσπασε σε χειροκροτήματα, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για κινηματογραφικό θέαμα.
Πέραν της μοναδικής ερμηνείας του Χοακίν Φίνιξ, η ταινία καταπιάνεται με δυο πολύ καυτά κοινωνικά ζητήματα. Τη ψυχική νόσο και το μπούλινγκ απέναντι στους ασθενείς και ταυτόχρονα τη συστημική ταξική αδικία. Την αδικία που γεννά το ταξικό μίσος και κάποια στιγμή την εξέγερση των από κάτω, σε ένα καλοδουλεμένο κοινωνικό οικονομικό και μιντιακό σύστημα, που παρά τη συντονισμένη προσπάθειά του να παράξει κοινωνικό αυτοματισμό και συγκρούσεις μεταξύ των κοινωνικών ομάδων που ελέγχει, κάποια στιγμή χάνει τον έλεγχο.
Βγαίνοντας από τον κινηματογράφο, είχα την αίσθηση ότι μετά από πολύ καιρό το Hollywood φτιάχνει, ίσως άθελά του, μια δυνατή ταινία με έντονο κοινωνικό αλλά και ευρύτερα πολιτικό περιεχόμενο. Χωρίς όμως ταυτόχρονα να το κραυγάζει, χωρίς να σε παίρνει από το χέρι για να σου υποδείξει το μήνυμα.
Πού να φανταστώ ότι μια εβδομάδα αργότερα η νέα «προοδευτική» κυβέρνηση της ΝΔ, με εντολή μάλιστα λειτουργών του Υπουργείου Πολιτισμού, θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει τη τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του ’60, ίσως και ακόμη πιο πίσω… Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης. Όχι παίζουμε».

ΥΓ: Η φωτογραφία προφανώς αποτελεί φωτομοντάζ των δημιουργών του διαδικτύου.

View this post on Instagram

Το περασμένο Σάββατο πήγα σινεμά, ευτυχώς στον κινηματογράφο Αθήναιον και όχι στο ΑΕΛΛΩ. Σε μια κατάμεστη αίθουσα, κυρίως από νέα παιδιά, παρακολούθησα την ταινία που σπάει ταμεία σε Ευρώπη και Αμερική, το "Τζόκερ". Στο τέλος της ταινίας αυθόρμητα η αίθουσα ξέσπασε σε χειροκροτήματα, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για κινηματογραφικό θέαμα. Πέραν της μοναδικής ερμηνείας του Χοακίν Φίνιξ, η ταινία καταπιάνεται με δυο πολύ καυτά κοινωνικά ζητήματα. Την ψυχική νόσο και το μπούλινγκ απέναντι στους ασθενείς και ταυτόχρονα τη συστημική ταξική αδικία. Την αδικία που γεννά το ταξικό μίσος και κάποια στιγμή την εξέγερση των από κάτω, σε ένα καλοδουλεμένο κοινωνικό οικονομικό και μιντιακό σύστημα, που παρά τη συντονισμένη προσπάθειά του να παράξει κοινωνικό αυτοματισμό και συγκρούσεις μεταξύ των κοινωνικών ομάδων που ελέγχει, κάποια στιγμή χάνει τον έλεγχο. Βγαίνοντας από τον κινηματογράφο, είχα την αίσθηση ότι μετά από πολύ καιρό το Hollywood φτιάχνει, ίσως άθελά του, μια δυνατή ταινία με έντονο κοινωνικό αλλά και ευρύτερα πολιτικό περιεχόμενο. Χωρίς όμως ταυτόχρονα να το κραυγάζει, χωρίς να σε παίρνει από το χέρι για να σου υποδείξει το μήνυμα. Που να φανταστώ ότι μια εβδομάδα αργότερα η νέα «προοδευτική» κυβέρνηση της ΝΔ, με εντολή μάλιστα λειτουργών του Υπουργείου Πολιτισμού, θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει την τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του '60, ίσως και ακόμη πιο πίσω… Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης. Όχι παίζουμε. ΥΓ: Η φωτογραφία προφανώς αποτελεί φωτομοντάζ των δημιουργών του διαδικτύου. Εμπνευσμένη θα έλεγα…#joker

A post shared by Alexis Tsipras, Αλέξης Τσίπρας (@alexistsipras) on

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com