Η Gen Z έχει τη φήμη ότι αποφεύγει τις τηλεφωνικές συνομιλίες και επικοινωνεί αποκλειστικά μέσω εφαρμογών γραπτών μηνυμάτων και κοινωνικών μέσων.

Μια νέα έρευνα της Ooma, Inc φέρνει τα “πάνω-κάτω”. Αποκαλύπτει ι ότι η Gen Z προτιμάει κατά συντριπτική το τηλέφωνο και την προσωπική επαφή όταν πρόκειται για αλληλεπιδράσεις με επιχειρήσεις, σε σχέση με Baby Boomer και Millennial.

Ανθρώπινη επαφή για γρήγορες ενέργειες και λύσεις

Για τους ταξιδιώτες της γενιάς Gen Z, οι τηλεφωνικές συνομιλίες φαίνεται να παρέχουν μια αυθεντική εμπειρία που επιτρέπει γρήγορες ενέργειες και λύσεις.

  • Το 57% προτιμά τις τηλεφωνικές κλήσεις.
  • Το 35% δήλωσε ότι οι τηλεφωνικές συνδιαλέξεις έχουν ταχύτητα και αποτελεσματικότητα σε σύγκριση με τα γραπτά μηνύματα και τα κοινωνικά μέσα.
  • Μόνο το 17% θέλει να επικοινωνεί με επιχειρήσεις μέσω των κοινωνικών μέσων.
  • Το 30% θεωρεί απρόσωπη την επικοινωνία μέσω των κοινωνικών μέσων.
  • Το 35% λέει ότι στα social media, αργούν να απαντήσουν

Gen Z και κράτηση στο ξενοδοχείο

Η Gen Z προτιμά την επαφή με ανθρώπους για την κράτηση ξενοδοχείων.

  • Το 47% της Gen Z επιλέγει να καλέσει ένα ξενοδοχείο για κράτηση
  • Το 8% θα στείλει email
  • Το 8% θα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω social media

Ακολουθήστε μας σε:

Facebook Twitter Instagram