Μεγέθους 5,1 βαθμών της Κλίμακας Ρίχτερ ήταν η σεισμική δόνηση που σημειώθηκε στις 14:13 με επίκεντρο τον ορεινό όγκο της Πάρνηθας πάνω από τη Μάνδρα και τη Μαγούλα όπως δήλωσε ο καθηγητής σεισμολογίας του ΑΠΘ Κώστας Παπαζάχος.

Ο σεισμός ήταν μικρού εστιακού βάθους 12χλμ σύμφωνα με το Ευρωμεσογειακό Ινστιτούτο για αυτό συνοδεύτηκε από μεγάλη ένταση και βοή και έγινε ιδιαίτερα αισθητός στην Αθήνα, όπως εξήγησε ο κ. Παπαζάχος.

Ο καθηγητής σημείωσε επίσης πως ο σεισμός προέρχεται από τον ίδιο εστιακό χώρο του σεισμού του 1999. Συνέστησε ψυχραιμία στους πολίτες διευκρινίζοντας ότι θα ακολουθήσουν πολλοί μετασεισμοί

Πληροφορίες για διακοπές ρεύματος στο κέντρο της Αθήνας.

Ο μεγάλος σεισμός που τρόμαξε λίγο μετά τις 14:13 την Αθήνα και έγινε αισθητός σε πολλές περιοχές προκάλεσε πολλά προβλήματα στη λειτουργία των δικτύων κινητής τηλεφωνίας.

Οπως μεταδίδει ο Ant1, με εντολή των επικεφαλής της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής πληρώματα και οχήματα των υπηρεσιών έχουν βγει στους δρόμους, προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση και να παρασχεθεί κάθε δυνατή βοήθεια.

Ο σεισμός έγινε ιδιαίτερα αισθητός στο κέντρο της Αθήνας και ο κόσμος βγήκε φοβισμένος στους δρόμους.

Αριστοτέλειο: Επιφανειακή η σεισμική δόνηση

Επιφανειακή ήταν η σεισμική δόνηση μεγέθους 5,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, που σημειώθηκε στις 14.13 ώρα Ελλάδας και έγινε ιδιαίτερα αισθητή στην Αθήνα, σύμφωνα με το Σεισμολογικό Κέντρο του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Το επίκεντρο του σεισμού ήταν στη Μαγούλα, 10 χιλιόμετρα βόρεια της Ελευσίνας. Αυτή την ώρα σημειώνονται μετασεισμοί, τους οποίους παρακολουθούν οι επιστήμονες του σεισμολογικού κέντρου.

Οι άνθρωποι που βρισκόντουσαν στο κέντρο βγήκαν ανήσυχοι έξω από τα μαγαζιά καθώς ο σεισμός ήταν ιδιαίτερα ισχυρός.

Λόγω υπερφόρτωσης δικτύων προβλήματα στις τηλεπικοινωνίες

Προβλήματα υπάρχουν στις τηλεπικοινωνίες λόγω υπερφόρτωσης όλων των δικτύων αφού αμέσως μετά τη σεισμική δόνηση όλοι προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τους δικούς τους ανθρώπους.

Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών συνιστούν στο καταναλωτικό κοινό να καλούν μόνο επείγουσες κλήσεις και να επικοινωνούν μέσω εφαρμογών, όπως viber, WhatsApp και μέσα δικτύωσης.