Το Vendora.gr, marketplace καινούργιων και μεταχειρισμένων προϊόντων, προσελκύει μαζικά αγοραστές και πωλητές που συναλλάσσονται για πρώτη φορά με μεταχειρισμένα είδη με τις νεότερες γενιές να ηγούνται αυτού του φαινομένου.

Είτε πρόκειται για είδη μαζικής κατανάλωσης είτε πολυτελείας, όλα δείχνουν ότι αν οι καταναλωτές μπορούν να βρουν προϊόντα υψηλής ποιότητας με λιγότερα χρήματα, θα επιλέξουν μεταχειρισμένα.

Με αφορμή αυτή τη διαπίστωση, η εταιρεία διεξήγαγε έρευνα σε Έλληνες καταναλωτές από όλη τη χώρα σχετικά με το τι, πώς και πού ψωνίζουν από δεύτερο χέρι.

Παρακάτω θα δούμε κάποια βασικά συμπεράσματα που αντλήθηκαν από την έρευνα αυτή:

Η αγορά μεταχειρισμένων παρουσιάζει άνοδο

Ακολουθώντας τον υπόλοιπο κόσμο, η Ελλάδα έχει πλέον αρχίσει να υιοθετεί το εμπόριο μεταχειρισμένων προϊόντων. Η ελληνική αγορά μεταχειρισμένων αναμένεται να διπλασιαστεί τα επόμενα 5 χρόνια.

Οι αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων υιοθετούνται από όλες τις ηλικίες

…Ωστόσο οι ηλικίες άνω των 40 αγοράζουν περισσότερο.

Η αγορά μεταχειρισμένων είναι ένας έξυπνος τρόπος εξοικονόμησης χρημάτων

Παρ’ όλ’ αυτά, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες απάντησαν ότι αγοράζουν μεταχειρισμένα για να ανακαλύψουν ευκαιρίες, την ποικιλία επιλογών, τα περιβαλλοντικά οφέλη ή να υποστηρίξουν φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Οι καταναλωτές γίνονται περισσότερο συνειδητοί περιβαλλοντικά

Οι νεότερες γενιές και οι γυναίκες έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν μεταχειρισμένα για τα περιβαλλοντικά τους οφέλη.

Τι και πού αγοράζουμε μεταχειρισμένα

Οι γυναίκες αγοράζουν περισσότερα έπιπλα, ρούχα και βρεφικά είδη, ενώ οι άνδρες αγοράζουν περισσότερα κινητά τηλέφωνα, αυτοκίνητα, συλλεκτικά είδη και βιντεοπαιχνίδια.Οι άνδρες προτιμούν να ψωνίζουν σε ιστότοπους online αγγελιών όπως η Vendora (60%), οι γυναίκες εξακολουθούν να επιλέγουν την επίσκεψη σε παζάρια (44%).