Ενώ τα SUV και crossover σχεδιάστηκαν για να μεταφέρουν οικογένειες σε σχεδόν κάθε τερέν, μερικά από αυτά θα ήθελαν να είναι σούπερκαρ!

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχουν τουλάχιστον δέκα μοντέλα στην αγορά που η ισχύς τους υπερβαίνει τα 550 άλογα.

10. BMW X5 M/X6 M

Η BMW είναι ένας από τους πρώτους Γερμανούς κατασκευαστές που περιέλαβε στην γκάμα της crossover και SUV υψηλών επιδόσεων. Έτσι επεξέτεινε την επιλογή σε αυτό που ονομάζει «SAV- sports activity vehicles», δηλαδή SUV με στιλ κουπέ. Οι X5 M και X6 M βρίσκονται, επί του παρόντος, στην τοπ θέση των σπορ SAV της εταιρείας, χάρη στο 4,4λιτρο μοτέρ M TwinPower Turbo V8 που αποδίδει 575 άλογα και 76,5 kgm.

9. Rolls-Royce Cullinan

Η Rolls-Royce Cullinan είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη διαρκώς ογκούμενη κατηγορία των high-end πολυτελών SUV και κινείται από ένα διτούρμπινο μοτέρ V12 των 6,75 lt που αποδίδει 571 άλογα και 86,6 kgm. Πάντως, σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της λίστας, η Cullinan δίνει περισσότερη έμφαση και από το θηριώδες μοτέρ της στην πολυτέλεια της καμπίνας.

8. Range Rover Sport SVR

Το τμήμα Special Vehicle Operations της Jaguar Land Rover εργάζεται σκληρά για να ενισχύσει με τα δέοντα την γκάμα αμφοτέρων των συνιστωσών της JLR. Το Range Rover Sport υπό την εποπτεία και τη φροντίδα του SVR, είδε το 5λιτρο κομπρεσοράτο κινητήρα V8 που κρύβει κάτω από το καπό να ανεβαίνει στους 575 PS και 71,3 kgm.

7. Mercedes-AMG GLE 63 S & GLS 63

H Mercedes-AMG συνεχίζει να κάνει χρήση του διτούρμπινου 5,5λιτρου V8 σε λίγες περιπτώσεις, με τις GLE 63 S και GLS 63 να αποδίδουν 585 PS και 71,4 kgm. H GLE 63 S είναι επίσης διαθέσιμη και σε «κουπέ» έκδοση με πιο σπορ look, μπαίνοντας στα ίδια χωράφια με την BMW X6 M.

6. Maserati Levante Trofeo

Ακόμη και η μητρική εταιρεία της Maserati, η Fiat Chrysler Automobiles, παραδέχτηκε ότι το λανσάρισμα της Levante ήταν υποτονικό όσον αφορούσε την ισχύ του αυτοκινήτου. Πρόσφατα λοιπόν, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε την έκδοση Trofeo, με 3,8λιτρο κινητήρα V8 twin-turbo με 590 PS και 74,4 kgm. Αν η ενίσχυση των πωλήσεων ήταν (και είναι) το ζητούμενο, τα άλογα το εγγυώνται.

5. Bentley Bentayga

Όταν η Bentley Bentayga λανσαρίστηκε το 2015, η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία καυχιόταν για το πόσο ισχυρή ήταν. Εκείνη την εποχή, ήταν το πιο δυνατό, το ταχύτερο και το πιο ακριβό SUV στον κόσμο. Αλλά πόσο γρήγορα άλλαξαν τα πράγματα σε λιγότερο από τρία χρόνια! Η Bentayga κατέχει τώρα την πέμπτη θέση στην αγορά από άποψη της ισχύος, με τον κινητήρα W12 των έξι λίτρων να βγάζει 608 άλογα και 91,7 χιλιογραμμόμετρα.

4. Tesla Model X P100D

Ένα ηλεκτρικό SUV που είναι πανίσχυρο; Αλίμονο αν ασχολείστε με το αυτοκίνητο και δεν έχετε ακούσει για το Tesla Model X. Με την τιμή να είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικά SUV, το Model X P100D είναι επίσης ένα από τα πιο ισχυρά. Οι ηλεκτρικοί κινητήρες σε συνδυασμό με την μπαταρία των 100kWh του παρέχουν 611 άλογα και 98,6 kgm. Και φυσικά είναι «πιστόλι».

3. Mercedes-AMG G 65

Η διαχρονική G-Wagen με το μοντέλο G 65 βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας των SUV της Mercedes-AMG, αλλά διατίθεται πλέον μόνο στις ΗΠΑ. Το τετράγωνο εμβληματικό off-roader κρύβει κάτω από το καπό ένα διτούρμπινο κινητήρα V12 με χωρητικότητα έξι λίτρα που αποδίδει 630 άλογα και 101,9 kgm!

2. Lamborghini Urus

Είναι καιρός να το χωνέψετε ότι η Lamborghini φτιάχνει πλέον SUV. Διότι, καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός τα παραπούλια. Προσφάτως λανσαρισμένη επίσημα, η Urus διατείνεται ότι ενσωματώνει το σπορ DNA της Sant’Agata, χάρη και στο 4λιτρο διτούρμπινο μοτέρ V8 με τους 650 PS και τα 86,6 kgm. Αναμένουμε με αγωνία την απάντηση του Maranello.

1. Jeep Grand Cherokee Trackhawk

Το πιο ισχυρό SUV που διατίθεται σήμερα στην παγκόσμια αγορά δεν προέρχεται ούτε από τη Γερμανία ούτε από την Ιταλία ούτε από τη Βρετανία. Φυσικά και προέρχεται από τις ΗΠΑ, όπου η απόλυτη ισχύς αποτελεί φετίχ. Με δανεικό μοτέρ από τα ισχυρά μοντέλα Hellcat, αυτός ο κομπρεσοράτος κινητήρας 6.2 HEMI V8 του Jeep Grand Cherokee Trackhawk, αποδίδει μέγιστη ισχύ 716 PS και μέγιστη ροπή 89,2 kgm. Και κατέχει τον τίτλο του πιο ισχυρού SUV στον κόσμο. Για πόσο ακόμα, όμως;

Σχόλια

σχόλια