Το Facebook αποκάλυψε ένα νέο λογότυπο

Το Facebook αποκάλυψε σήμερα ένα νέο λογότυπο, το οποίο έχει σαν στόχο να αντιπροσωπεύσει την εμπορική ταυτότητα της μητρικής εταιρείας η οποία κατέχει τα Facebook, Instagram, WhatsApps. Το νέο λογότυπο αναφέρει απλά Facebook, ενώ υπάρχει και ένα GIF με διαφορετικά χρώματα για κάθε προϊόν που κατέχει η μητρική εταιρεία. Το λογότυπο θα χρησιμοποιηθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες σε όλα τα προιόντα της εταιρείας, ενώ θα προστεθεί σύντομα και το “from facebook” εντός ορισμένων εφαρμογών που έχει στην κατοχή του.

Το Facebook πάντα χρησιμοποιούσε τη λέξη του κοινωνικού δικτύου για να αναπαραστήσει την εταιρεία στο σύνολό της. Αλλά 15 χρόνια μετά, το Facebook έχει επεκταθεί σαν brand και η εταιρεία ένιωσε την ανάγκη να διαχωρίσει τον εαυτό της  από το κοινωνικό δίκτυο πάνω στο οποίο ξεκίνησε την πορεία της. Την ίδια στιγμή, το νέο λογότυπο, αποτελεί μια προσπάθεια να διαχωριστούν τα διαφορετικά brands μπροστά στις συνεχείς επικρίσεις των σκανδάλων. Τα διαφορετικά λογότυπα, φαίνεται να δηλώνουν ότι η Facebook, η εταιρεία δεν ορίζεται αποκλειστικά από το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, απλά τυχαίνει να μοιράζονται το ίδιο όνομα.

Το Facebook είχε αναφέρει ότι η μητρική εταιρεία εξέταζε να αλλάξει την ονομασία, αλλά αποφάσισε κατά κάτι τέτοιου, επειδή δεν θέλει να φαίνεται ότι κρύβεται από τα προβλήματα της. Αντίθετα, το rebranding είναι προσπάθεια να δώσει λίγο χρώμα στο Facebook brand και από τα άλλα.