Σε προσλήψεις έμπειρων δημοσιογράφων προχωρά η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook, ώστε να είναι σε θέση να επιλέξει τις κατάλληλες ειδήσεις που ταιριάζουν στον κάθε χρήστη, παρέχοντας προσωποποιημένη πληροφόρηση.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι δημοσιογράφοι θα διαχειρίζονται τις έκτακτες ειδήσεις και τις κορυφαίες ιστορίες, αλλά δεν θα είναι υπεύθυνοι για την αλλαγή των τίτλων στις ιστορίες, ούτε και θα γράφουν το περιεχόμενό τους.

Σύμφωνα, εξάλλου, με τον Κάμπελ Μπράουν, επικεφαλής των ειδησεογραφικών συνεργασιών του Facebook, σκοπός την νέας υπηρεσίας ειδήσεων είναι να παρέχει στους χρήστες πλήρως προσωποιημένη ενημέρωση.

«Η πλειοψηφία των ειδήσεων που θα εμφανίζονται θα επιλέγονται βάσει αλγορίθμου. Αρχικά, μαζεύουμε μια μικρή ομάδα δημοσιογράφων ώστε να είμαστε σίγουροι ότι διαλέγουμε τα σωστά θέματα για τους σωστούς ανθρώπους», τόνισε ο Μπράουν.

Από την πλευρά της, η Wall Street Journal ανακοίνωσε ότι το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει επαφές με αρκετά πρακτορεία ειδήσεων όπως η Washington Post και το Bloomberg, ώστε να κανονίσει το ζήτημα των πνευματικών δικαιωμάτων που υπολογίζονται πως θα ανέρχονται σε 3 εκατ. δολ. ετησίως.

Ακολουθήστε μας σε: 
Facebook - Instagram - Twitter

Να σημειώσουμε ότι πριν από το Facebook κι άλλοι τεχνολογικοί κολοσσοί, συμπεριλαμβανομένων της Apple, της Google, του Twitter, του LinkedIn και του Snapchat βασίστηκαν σε έμπειρους δημοσιογράφους για να παρουσιάζουν με το σωστό τρόπο τις ειδήσεις.

Όσον αφορά στην ίδια την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, η συγκεκριμένη απόφαση φαίνεται να αντανακλά την προσπάθεια του Facebook να καταπολεμήσει τη διασπορά των ψευδών ειδήσεων και της παραπληροφόρησης στα social media.

Νωρίτερα φέτος, το Facebook είχε ανακοινώσει ότι θα απαγορεύσει τις διαφημίσεις που θα αποτρέπουν τον κόσμο να ψηφίσει στις προσεχείς αμερικανικές προεδρικές εκλογές το 2020, αλλά και όποιο περιεχόμενο προσπαθήσει να αποτρέψει τους πολίτες να συμμετάσχουν στην απογραφή που λαμβάνει χώρα στις ΗΠΑ κάθε 10 χρόνια.