Με το χρυσό βραβείο της κατηγορίας «Communicating Effectively – Content Marketing Communications» των Marketing Excellence Awards 2019 για την θεματική καμπάνια“It’s about taste” και την «κινηματογραφική» της πλατφόρμα «Starring Fischer» διακρίθηκε η μπίρα Fischer, ανάμεσα σε 30 αξιόλογες υποψηφιότητες. Όπως αναφέρει η Αθηναϊκή Ζυθοποιΐα, η  συγκεκριμένη κατηγορία εστιάζει στη δημιουργία και προώθηση περιεχομένου πουμπορεί να προσελκύσει το καταναλωτικό ενδιαφέρον.

“Winning in premium within crisis” ήταν ο τίτλος της υποψηφιότητας της Fischer στα Marketing Excellence Awards. Το premium segment στην Ελλάδα, στο οποίο ανήκει η Fischer, βρίσκεται υπό πίεση από την αρχή της κρίσης, η οποία επέφερε σημαντικέςαλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες του κοινού το οποίο στράφηκε σε μάρκες μετοπικό χαρακτήρα.

Δεδομένου του περιβάλλοντος, η Fischer ανταποκρίθηκε στην πρόκληση με μεγάλη επιτυχία και απέδειξε ότι η διαφοροποίηση βοηθάει ένα brand να ξεχωρίζει διαχρονικά και να τα καταφέρνει ακόμα και σε δύσκολους καιρούς, όπωςαποδείχθηκε και μέσα από τα αποτελέσματα.

Ένα κύριο στοιχείο που κέντρισε το ενδιαφέρον των κριτών ήταν η δημιουργία μοναδικού και διαφοροποιημένου περιεχομένου που παραμένει σταθερά στον πυρήνατης στρατηγικής της μάρκας, σπάζοντας τα στερεότυπα μέσα από ιδιαίτερα προσεγμένα global production values στο σύνολο της επικοινωνίας.