Τηλεοράσεις, smartphone, tablet. Κανένας άλλος οικονομικός κλάδος δεν εξαρτάται τόσο από την καινοτομία όσο ο τομέας των ηλεκτρονικών συσκευών.

Η τηλεόραση του μέλλοντος εξακολουθεί να βρίσκεται στο σαλόνι του σπιτιού. Θα διαθέτει όμως οπωσδήποτε δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και θα συνοδεύεται από άλλες συσκευές όπως τάμπλετ και κινητά. Θα παρέχει την δυνατότητα για δικτύωση των συσκευών στο διαδίκτυο, καθώς και την ευκαιρία αναζήτησης εκπομπών που έχουν αποθηκευθεί στις βάσεις δεδομένων των τηλεοπτικών προγραμμάτων.

Παράλληλα, ζωηρό είναι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για συσκευές με δυνατότητα streaming, που είναι σε θέση δηλαδή να εκπέμπουν ή να αναπαράγουν ήχο και εικόνα που προέρχεται μέσω δικτύου ή διαδικτύου. Και σε όλα αυτά θα πρέπει να προστεθούν τα λεγόμενα wearables, στα οποία ανήκουν ψηφιακά ρολόγια χειρός ή και ψηφιακά βραχιόλια που, μεταξύ άλλων, συλλέγουν και αξιολογούν πληροφορίες γύρω από την υγεία του χρήστη.

Επίσης, σε ολόκληρο τον κόσμο τα διαδραστικά ψυχαγωγικά παιχνίδια είναι μια αγορά δισεκατομμυρίων. Κανένας άλλος τομέας στα μίντια δεν αυξάνεται τόσο δυναμικά όσο ο τομέας των βιντεοπαιχνιδιών και των παιχνιδιών στα κομπιούτερ .

Τέλος, τα παιχνίδια μέσω εφαρμογών είναι αυτά που δίνουν ώθηση στην αγορά κινητών τηλεφώνων. Ανήκουν πλέον στην καθημερινότητα εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων όλων των ηλικιών. Τα τρία τέταρτα του τζίρου που έκαναν οι Apple και η Google το δεύτερο τρίμηνο του 2015 στη Γερμανία έγιναν μέσω εφαρμογών για παιχνίδια στο κινητό.