Μία αρκετά καινοφανή ιδέα είχαν οι άνθρωποι της Hyundai στις ΗΠΑ για να προσελκύσουν αγοραστικό κοινό και να κάνουν ευρύτερα γνωστή την γκάμα των μοντέλων της.

Συγκεκριμένα η Hyundai καλεί μέσω του site της τους υποψήφιους πελάτες της να περάσουν από μία αντιπροσωπεία για test drive χαρίζοντάς τους 50 δολάρια μέσω μίας προπληρωμένης πιστωτικής κάρτας.

Το μόνο που χρειάζεται για να πάρει κανείς αυτό το ποσό είναι να κάνει την εγγραφή στην ιστοσελίδα της εταιρίας μέσα από απλά βήματα και στην συνέχεια να πάει στην κοντινότερη αντιπροσωπεία και να οδηγήσει ένα από τα μοντέλα της.

Η προωθητική αυτή κίνηση έχει ήδη δημιουργήσει μεγάλο “θόρυβο” σε όλο τον κόσμο, αναμένοντας να φέρει σημαντικά οφέλη στην Hyundai και σίγουρα θα βρει μιμητές σε όλο τον κόσμο.