Το εισιτήριο της ινδικής Mahindra για την είσοδό της στο μαγικό χώρο των supercars, θα είναι η το 2015 αποκτηθείσα Automobili Pininfarina.
Η διοίκηση της Mahindra ανακοίνωσε ότι το 2020 θα δούμε ένα ηλεκτρικό supercar, πιθανότατα κάτι σαν το πρωτότυπο Η2 Speed της εικόνας του άρθρου, το οποίο σύμφωνα με τον πρόεδρο της μητρικής εταιρείας Ανάντ Μαχίντρα, «θα μπορούν να αποκτήσουν μόνο μια χούφτα άνθρωποι».
Στόχος ωστόσο της Mahindra δεν είναι να ρίξει ένα πυροτέχνημα στην αγορά του αυτοκινήτου. Το αντίθετο μάλιστα. Τα μακροπρόθεσμα σχέδια θέλουν την Automobili Pininfarina να παίρνει θέση στην αγορά των αυτοκινήτων πολυτελείας και υψηλών επιδόσεων, μέσα από μια γκάμα σπορ και SUV μοντέλων, η οποία μάλιστα θα αναπτυχθεί αρκετά γρήγορα.
Ο προερχόμενος από την VW διευθύνων σύμβουλος της Pininfarina, ο Μίκαελ Πέρσκε, δήλωσε πως «Η ίδρυση της Automobili Pininfarina ως μάρκας πολυτελείας ήταν το στρατηγικό μας όραμα και θα γίνει πλέον πραγματικότητα. Θα συνδυάζει 88 χρόνια μεγάλης κληρονομιάς στη σχεδίαση και την κατασκευή αυτοκίνητων, με την κορυφαία τεχνογνωσία στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων του Mahindra Group, μέσω της ομάδας Mahindra Formula E. Είναι ένας ισχυρός συνδυασμός».
Με το μετασχηματισμό των αυτοκινήτων από συμβατικά σε ηλεκτρικά και την αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες που θα επιφέρει στο μέλλον η αυτόνομη οδήγηση, πολλές ασιατικές μάρκες έχουν πλέον τη χρυσή ευκαιρία, είτε μέσω εξαγοράς ευρωπαϊκών ονομάτων είτε μέσω ίδρυσης νέων, να ξεπεράσουν την αρνητική αντίληψη που έχουν οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί καταναλωτές για τα προϊόντα τους –όχι άδικα- και να εισέλθουν με νέα δυναμική στις μεγάλες και πλούσιες αυτές αγορές. Το ίδιο κάνει η ΤΑΤΑ, το ίδιο και η GEELY, ακολουθώντας μάλιστα τη λογική των Ιαπώνων, που ίδρυσαν τις Lexus, Acura και Infiniti για να εισέλθουν στην αγορά των πολυτελών οχημάτων σε ΗΠΑ και Ευρώπη κατά το παρελθόν.