Όπως αναφέρουν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή τους:
Στην ανακοίνωση, αναφέρεται ότι το Σωματείο έθεσε, εγγράφως, πριν ακόμα ξεκινήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το ζήτημα της έγκαιρης προετοιμασίας σε όλα τα επίπεδα.
Λένε ακόμα ότι στην διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής καταγράφηκαν οι δυσλειτουργίες που προέκυπταν και περίμεναν ότι μετά τις παρεμβάσεις τους θα διορθωθούν οι αστοχίες.
Όμως, όπως λένε τα προβλήματα αντί να αντιμετωπισθούν διογκώθηκαν.
Και τονίζουν:
«Επειδή:
- εδώ και ένα χρόνο παρά τις αλλεπάλληλες προφορικές και γραπτές παρεμβάσεις μας, ζητώντας διάλογο και συνεννόηση, οι αρμόδιοι ( ΣΤΑ.ΣΥ ΟΑΣΑ) κωφεύουν
- γνωρίζουμε καλά τα προβλήματα και τις λειτουργικές ιδιαιτερότητες και προτείναμε λύσεις ώστε να καταστεί το σύστημα λειτουργικό
- ένα ακόμα σύστημα που έχει χρυσοπληρώσει ο Ελληνικός λαός κινδυνεύει να αχρηστευτεί και δεν θα λειτουργήσει με το «κόψιμο της κορδέλας»
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας αποφάσισε την παύση της έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου από αύριο 5/10/2017 και μέχρι την επίλυση των προβλημάτων, ενώ θα συνεχιστεί κανονικά η έκδοση χάρτινου εισιτηρίου για την εξυπηρέτηση των επιβατών και για να μην υπάρξει απώλεια εσόδων για την Εταιρεία».