Με στόχο το ηλεκτρονικό εισιτήριο να μπει για τα καλά στη ζωή των πολιτών και να αυξηθεί και η χρήση των ΜΜΜ, ο ΟΑΣΑ προχωρά στην παροχή κινήτρων, μέσα από μια ειδική τιμολογιακή πολιτική.
Όπως υπογραμμίζει ο κος Τάσος Ταστάνης, ήταν ένα πολύ δύσκολο έργο ΣΔΙΤ, στο οποίο συνέβαλλαν και εξακολουθούν να συμβάλλουν μεγάλες εταιρείες, όπως η ΤΕΡΝΑ και η LG, με την τεχνογνωσία τους που αποτελεί «μαξιλάρι» για το έργο που έχει ήδη ολοκληρωθεί.
Το μόνο το οποίο εμποδίζει, αυτή τη στιγμή την πλήρη εφαρμογή του και το τέλος της παράλληλης λειτουργίας με το παλιό εισιτήριο και το κλείσιμο των πυλών είναι ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι συμβάσεις με τα υπουργεία για τη μετακίνηση των ευπαθών ομάδων και τα πιστοποιητικά πυρασφάλειας των σταθμών, κάτι που, όπως λέει ο κ. Ταστάνης, είναι δουλειά των εταιρειών, η οποία, ωστόσο, προχωρά και σύντομα το ζήτημα θα λυθεί.
Όλα τα παραπάνω θα συμβάλλουν στο να καταπολεμηθεί καίρια και να εξαλειφθεί ένα πρόβλημα που αποτελεί, σύμφωνα με τα στελέχη του ΟΑΣΑ, μάστιγα που έχει πάρει πολύ μεγάλες διαστάσεις, η εκτύπωση και η διακίνηση των πλαστών εισιτηρίων. Ωστόσο, ήδη οι πολίτες εμπιστεύονται το νέο σύστημα και η χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχει συντελέσει στο να υπάρχουν αυξημένα έσοδα, παρότι οι πύλες δεν έχουν κλείσει και το παλιό χάρτινο εισιτήριο εξακολουθεί να υφίσταται.